Cosa hè a tecnulugia 5G è cumu funziona

5G hè a quinta generazione di rete mobile, dopu à e generazioni precedenti;2G, 3G è 4G.5G hè stallatu per offre una velocità di cunnessione assai più veloce cà e rete precedente.Inoltre, essendu più affidabile cù tempi di risposta più bassi è capacità più grande.
Chjamata "a reta di rete", hè duvuta à unisce parechji standard esistenti è attraversà diverse tecnulugia è industrii cum'è un attivatore di l'Industria 4.0.

novu02_1

Cumu Funziona 5G?
I sistemi di cumunicazione wireless utilizanu frequenze radio (cunnisciutu ancu cum'è spettru) per purtà l'infurmazioni per l'aria.
5G opera in listessa manera, ma usa frequenze radio più elevate chì sò menu disordinate.Questu permette di purtà più infurmazione à un ritmu assai più veloce.Queste bande più alte sò chjamate "onde millimetriche" (mmwaves).Eranu prima inutilizati, ma sò stati aperti per a licenza da i regulatori.Eranu largamente micca toccu da u publicu postu chì l'equipaggiu per aduprà era largamente inaccessibile è caru.
Mentre chì i bandi più alti sò più veloci à trasportà l'infurmazioni, ci ponu esse prublemi cù l'inviu à grandi distanzi.Sò facilmente bluccati da l'uggetti fisichi cum'è l'arburi è l'edificazioni.Per eludiri sta sfida, 5G utilizerà parechje antenne di input è output per aumentà i segnali è a capacità in a rete wireless.
A tecnulugia hà ancu aduprà trasmettitori più chjuchi.Situatu nantu à l'edificazioni è u mobili di strada, in uppusizione à l'usu di masti unichi stand-alone.L'estimazioni attuali dicenu chì 5G puderà sustene finu à 1,000 dispositi più per metru cà 4G.
A tecnulugia 5G serà ancu capace di "slice" una rete fisica in parechje rete virtuale.Questu significa chì l'operatori puderanu furnisce a fetta ghjusta di a rete, secondu cumu si usa, è cusì gestisce megliu e so rete.Questu significa, per esempiu, chì un operatore puderà utilizà diverse capacità di fette secondu l'impurtanza.Dunque, un unicu utilizatore streaming un video aduprà una fetta sfarente à una impresa, mentre chì i dispositi più simplici puderanu esse separati da applicazioni più cumplesse è esigenti, cum'è u cuntrollu di i veiculi autonomi.
Ci hè ancu piani per permette à l'imprese di affittu a so propria fetta di rete isolata è insulata per separà da u trafficu Internet cuncurrente.

novu02_2

Concept Microwave furnisce a gamma completa di cumpunenti RF è passivi di microonde per a prova 5G (Divisore di putenza, accoppiatore direzionale, Lowpass/Highpass/Bandpass/Notch filter, duplexer).
Per piacè sentite liberamente cuntattate cun noi da sales@concept-mw.com.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022